Házirend



Kedves Vendégeink!

A Házirend célja, hogy meghatározza a Szalonban (továbbiakban üzlethelység) t artózkodók és a szolgáltatást igénybe vevők közötti magatartását és azokat az alapvető szabályokat, amelyek a kulturált szolgáltatói tevékenység magas színvonalon történő végzéséhez elengedhetetlen.

A hatályos magyar jogszabályok és jelen Házirend betartása kötelező minden üzletünkben tartózkodó személyre nézve. A Házirend elolvasható az üzlethelységben, a honlapon és a közösségi felületeken is! Az időpont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybe vételével Vendégeink automatikusan elfogadják a Házirend szabályait.

1. Időpont foglalása
Időpontot HÉTKÖZNAP 8-18 óra között tudunk adni, az árlistákon szereplő telefonszámok egyikén, illetve a Mani-Pedi Epicentrum Facebook oldalnak írt messenger üzenetben, megjelölve melyik munkatársunk szolgáltatásait kívánod igénybe venni (pl így kezd az üzenetet: Kedves Eszti, Kedves Aliz, Kedves Pisti), valamint személyesen tudsz kérni a szalonban.

2. Munkatársak és szolgáltatásaik
Nagy-Hoszpodár Aliz: teljes körű pedikűr (benőtt köröm és tyúkszem kiszedése is), esztétikai pedikűr, lábápolás SPA kezeléssel, kézápolás, géllakk (erősített is), műköröm kézre-lábra szalonméretben (S-L méretben).
Szkómárné Eszter: teljes körű pedikűr (benőtt köröm és tyúkszem kiszedése is), esztétikai pedikűr, kézápolás, géllakk (erősített is), műköröm kézre-lábra kizárólag XS-S méretben.
Szkómár István: kézápolás, géllakk (erősített is), műköröm kézre szalonméretben (S-L méretben), valamint XL és extrém körömformák is.

3. Időpont lemondása
Mindenkivel előfordul, hogy közbe jön valami, lebetegszik. Ezt kérjük, hogy időben jelezd felénk. Szankció nélküli időpont lemondást kizárólag 24 órával az időpontod előtt tudjuk elfogadni.
24 órán belüli lemondás esetén: a szolgáltatás 50%-ának készpénzben történő kiegyenlítése mellett kaphatsz új időpontot. Ez esetben csak személyesen tudsz időpontot foglalni.
Ha késel az időpontról: a maximális megengedett késés 5 perc. Félünk, hogy ennél több késés már a szolgáltatásunk minőségének rovására mehet, és ezt nem vállaljuk. Tiszteljük egymás idejét, én tisztelem a tied, te az enyém és tiszteljük az utánad következő vendégét is, hogy ne kelljen felelegesen várnia. Amennyiben többet késel mint 5 perc csak másik időpontot tudunk adni, az elmaradt szolgáltatás árának 50%-os megfizetése mellett. Ez esetben csak személyesen tudsz időpontot foglalni.
Ha nem jössz el az időpontra értesítés nélkül: ha első alkalommal teszed, akkor csak az elmaradt szolgáltatás árának 100%-os megfizetése mellett kaphatsz új időpontot, ha ez többször előfordul, nem áll módunkban új időpontot adni. Ez esetben csak személyesen tudsz időpontot foglalni.

4. Védekezés járvány idején
Az üzletben kizárólag orrot és szájat eltakaró maszkban lehet jelen a vendég. Ennek megtagadása, a szolgáltatás megtagadását vonja maga után és megkérjük, hogy távozzon az üzlethelységből. Az üzletbe lépéskor kötelező a kézfertőtlenítő azonnali használata, és csak utána történjen a kabát, pulóver, táska letétele. A szolgáltatás során is kötelező a maszk szakszerű viselése. A mellékhelységben kötelező a kézmosó használata, és a maszk viselése.
Betegség esetén: ha betegen érkezel, jogunkban áll megtagadni a szolgáltatást, ha úgy ítéljük meg, hogy veszélyezteted mind a mi, mind a többi vendég egészségét. Ezért kérünk, hogy ha egy fertőző betegség jeleit észleld magadon (láz, orrfolyás, orrdugulás, szag és ízérzékelés elvesztése, torokviszketés, torokfájás vagy kaparás, gyengeség, túlzott álmosság, hosszú ideje tartó ismeretlen eredetű fej és végtag fájdalom, nehézlégzés, mellkasi fájdalom, szúródás, köhögés, folyamatos tüsszögés) NE gyere az üzletbe, mert sajnos haza kell küldenünk. Amikor újra egészséges leszel, örömmel fogjuk elvégezni rajtad a kért szolgáltatást.
Allergiás, asztmás vendég esetén, csak abban az esetben tudjuk elvégezni a kért szolgáltatást, ha orvosi papírral tudja igazolni, hogy a légúti tünetei kizárólag allergiás, asztmás eredetűek. Ha nem tudja érdemben igazolni, jogunkban áll a szolgáltatás megtagadása. Kérjük, vigyázzunk egymásra!!!

5. Gyerekek, kísérők
Az üzlet nincs felkészülve a gyerekek fogadására, számukra ez nagyon unalmas, és nem tudjuk úgy végezni a munkánkat, hogy rájuk is figyeljünk. Bármilyen jól viselkedő gyerekről van szó, ez számunkra egy munkahely, ahol nincs helye a gyerekeknek. Kérjük, ezt figyelembe véve kérj időpontot, amikor meg tudod oldani, hogy valaki vigyázzon a gyermekeidre.
Kísérő: az üzlethelység mérete nem engedi meg, hogy kísérővel érkezz, így kérjük, hogy kísérő nélkül vedd igénybe a szolgáltatást, mert az ő jelenléte nem megengedett. A szolgáltatás ideje alatt, valahol máshol kell tartózkodnia.

6. Károkozás
Amennyiben berendezéseinkben, eszközeinkben, gépeinkben, anyagainkban gondatlanságod miatt kárt teszel, azt köteles vagy megtéríteni a helyszínen.

7. Garancia
A garanciális javításokat 5 napon belül, és kizárólag a saját gondatlanságunk miatti sérüléseket javítjuk. Egyéb esetben térítéses és az árlista szerint történik.

8. Fizetés
Jelen esetben kizárólag készpénzt áll módunkban elfogadni. Az árak magyar forintban értendők és valutát nem áll módunkban elfogadni.
Kérjük, törekedjetek a pontos összeggel történő fizetésre, de ha nem tudtok, akkor is 5000Ft-os címletű papírpénznél nagyobb címletet nem fogadunk el. Tudjuk, hogy szeretitek Pifta és Fecó bácsit, de nálunk nem szívesen látott vendégek. Nem vagyunk pénzváltók, elég bolt van a közelben, ahol 10000Ft-os és 20000Ft-os címleteket fel tudod váltani.

9. Telefonhasználat az üzletben
Képet természetesen mutathatsz, mi is mutatunk, készítsd magad mellé, ha fontos hívást vársz, nyugodtan felveheted. De kérlek, ne sms-ezz, emailezz, messenger üzenetezz, böngéssz a neten, mert zavarod vele a munkánkat és a körmöd végeredményét is befolyásolhatod.
A telefonos zenehallgatás TILOS az üzlethelységben, szellemi tulajdon védelme miatt.

10. Hétvége és ünnepnapok
Hétvégéken és ünnepnapokon zárva tartunk. Szombati időpont kérésére van lehetőség, de kizárólag délelőtt és felár megfizetése mellett.

11. Házirend megismerése
A Házirend el nem olvasása, meg nem értése nem mentesít senkit annak betartása és szankcionálása alól.
A Házirendet be nem tartókat megkérjük, hogy hagyják el az üzlethelységet.
A Házirendet az üzemeltetők bármikor egyoldalúan módosíthatják.

12. Képi és hanganyag
Az üzletben TILOS bármilyen képi, videó és hanganyag rögzítése az üzemeltetők engedélye nélkül.
13. Dohányzás
Dohányozni kizárólag az üzlet és annak nyilászáróitól minimum 5 méterre lehetséges, amely törvényben meghatározott. Az üzlet teljes területén TILOS. Ez alól nem kivétel az e-cigi sem!

Érvényes: 2020. december 10-től

A szolgáltatásaink igénybevételéhez kellemes időtöltést kívánunk.